2009.04.01. 16:38
költözés
hogyan pakoljunk össze két irodából egy irodába minden bútort, vonalat, gépet és dolgozó embert anélkül, hogy a feleslegessé váló, be nem férő bútorokat elvitetnénk, vagy raktároztatnánk?
megoldást segítő tényezők: szükség, időhiány, 3 erős és szelíd izomember, egy hivatalosan is megmondó ember, "szerintem úgy kéne, nem szerintem meg így..."-ember, "a cég nem fizet raktározásért, se fuvarozásért, h elszállítsuk a kimaradt bútorokat..."-ember, "felháborító, hogy dolgozzon így az ember"-munkatárs, "hát ez röhej, ami itt folyik"-kolléga, "melletted nem fér el még egy szék?", néhány Inviteles jómunkásember akik természetesen okosabbak mint az ITsrác, és egy sarok, ahova én visszavárom az internetemet a kmk-val, a netrádióval, a napirajzzal, a napi garfielddal, a pókerrel és a gyöngyös fórumommal, köszi
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.