egy ideje hívogat vmi behajtó cég, h a T-izének tartozom ezer éve sokezerrel. mondtam, h nem lehet, miután felmondtam a szerződést 1 éve, és ha maradt is volna 1 havi ki nem fizetett, az sem lehet akkora összeg, mint amivel ő ijesztget. de kitartóan hívogattak, miután rájöttek, h levelet hiába küldenek már hónapok óta, hiszen onnen elköltöztem, ami tényt egyébként még a T-izével is lefixáltam annak idején, és meghagytam a telefonszámom, h azon szóljanak, mikor jönnének a modemért. merhogy aszonták jönnek. nem jöttek. hanem átadtak egy behajtónak. aki minden héten felhív és minden héten megígérteti velem, h visszaszólok nekik telefonon, ha elintéztem és elküldöm nekik postán az igazolást, h nincs már tartozásom. én minden héten elmondom, h szerintem ezt intézzék el egymás között a T-izével, mer én már azzal túlteljesítem, h 1 évig ingyen megőriztem a modemjüket, amiért nekik kellett volna eljönni és most én húzok újra sorszámot, hogy bevihessem nekik. szóval várja csak a postást.

A bejegyzés trackback címe:

https://gemkapocs.blog.hu/api/trackback/id/tr492048352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása