2010.06.21. 16:16
pozícionálás
reklámkampány a sörös cégnek. választott néhány vendéglátó helyet, egy helyi ember elmegy, megkérdezi, amit kell, leírja, lefotózza és kész az ajánlócska az adott sört csapoló helyről, mellyel a sörcég ajnározza magát egy újságban. rendben is van, bár mennyi ész kell hozzá, hogy ilyenkor a talponálló panelkocsmákat válasszák ki a trendi helyek helyett? vagy ez afféle pozícionálás?
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.