gemkapocs 2010.07.25. 22:12

mi a különbség

egy lelkes, valszeg minden programra eljáró, helyi lakos írt a pesti központnak egy levelet beszólok tárggyal. néhány főszerken és igazgatón keresztül eljutott hozzám a levél, h hát én vagyok itt helyben, magyarázzam már meg, mért is szid bennünket finom gúnnyal egy levélben a kedves úriember, amiért nem találta a helyi néptáncos fellépések programját a lapunkban, pedig benne kéne lenni (de megnyugtat, h hálisten szájhagyomány útján hallott róla, h lesz és nem maradt le). nos, nem igazán értem, h a pestiek helyett mért nem nekem írt, hiszen a lapban láthatja az elérhetőségemet és állítása szerint mindig olvassa. valamint az sem igazán értem, h milyen alapon von felelősségre, amiért egy adott prg-ról nincs hír az újságban - úristen, lehet, h nem kaptunk infót róla? vagy lehet, h lapzárta után? majd azzal a kérdéssel zárja levelét, h mi a különbség nyomtatott és online tartalom között. itt adtam fel.

A bejegyzés trackback címe:

https://gemkapocs.blog.hu/api/trackback/id/tr482175687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása