2009.07.14. 12:23
pályázz, panaszkezelj!
azt írja a belső hírlevél, h belső pályázati rendszer, vagyis ezzel kvázi biztosítják a cégen belüli előrébbjutást, mert megpályázhatok egy másik pozíciót. közelebbről: a panaszkezelési csoportnál az ügyfélkapcsolati osztályon kezelhetem a beérkező panaszokat, megnyugtathatom őket és megígérhetem, h kivizsgáljuk az ügyet. értsem úgy tehát, h ennél a cégnél az a fejlődési lehetőség, h naphosszat a panaszos, póruljárt ügyfeleket hallgathatom - természetesen a munkakörnek megfelelő anyagi elismerés. pl kapok egy ajándékutalványt, vagy idén nem felejtik elküldeni a meghívót a Nagy Napra? persze én a jelenlegi munkakörömben is hallgatom a póruljárt ügyfeleket, akik elolvasás nélkül írták alá az akármilyen szerződést, vagy elfelejtették 2 év alatt tartani a kapcsolatot a tanácsadójukkal, és itt meg nekem háborognak. mégse jár nekem jutalom, prémium vagy legalább védelmi pénz!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.