2009.08.24. 14:53
pultos
ha kocsmában pultos vagyok és jön vki, megáll a pultnál várva a később érkező haverjára és közben én szórakoztatom, rendben van. sört adok neki, kávét, válaszolok meg kedves vagyok, már-már a nyugalom szigete, akár egy órát is elvárdogálna ott így, míg ketten várjuk az érkező haverját. de ez a tétel nem állja meg helyét egy pénzügyi irodában. idejön, várja a tanácsadóját és én nem ülök mellé a "várófotelba", hogy elbeszélgessünk, mint ahogy nem is nyújtom be a számlát a végén, hogy 1 pohár víz, 20 perc üldögélés, és 1 deci magyarázkodás plusz borravaló: ennyi lesz. azt akarom mondani tehát, h ha tanácsadó vagy, vedd a fáradtságot és érkezz 10 perccel hamarabb. ha megteheted, h mégse, akkor meg telefonálj a saját ügyfelednek, mert nem az én dolgom elmagyarázni neki a jelenlegi árfolyamokat. köszi
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.